FAQ - najczęściej zadawane pytania

Aby korzystać z naszego programu wystarczy jedynie posiadać dostęp do internetu oraz mieć zainstalowaną przeglądarkę internetową.

Tak, jeśli tylko urządzenie ma zainstalowaną przeglądarkę internetową. Z przyczyn technicznych program jest testowany na bieżąco na przeglądarkach Google Chrome, Mozilla Firefox (aktualne wersje)

NIE. Oprogramowanie przystosowane jest do działania na dowolnym systemie posiadającym przeglądarkę internetową. Z przyczyn technicznych testowany jest na bieżąco pod systemem MS Windows 10, przeglądarka Google Chrome.

Program posiada funkcje odzyskiwania hasła przy dostępie do maila, który jest równocześnie loginem do programu.

Tak po ustaleniu warunków. Wersja TRIAL ustalana jest na indywidualnych warunkach.

Program posiada funkcje zmiany hasła po zalogowaniu lub funkcje odzyskiwania hasła przy dostępie do maila, który został użyty przy rejestracji. 

Poprzez założenie nowego użytkownika na profilu i usunięcie dotychczasowego. Inne przypadki będą rozpatrywane indywidualnie.

Poprzez użycie danych przesłanych na maila.

Należy zgłosić to operatorowi programu na maila: pomoc@iten.com.pl lub telefonicznie 690 274 828

Tak, jeśli to jest w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (pracownik, handlowiec itp.)

Tak, Strona wykorzystuje bezpieczne połączenie zabezpieczone certyfikatem SSL.

Close Menu